Måndag morgon

Ledighet går alldeles för fort, har precis skickat iväg Emma till skolan och min lille sjusovare max sover fortfarande.
Jag börjar 13.30 idag, men hade gärna varit ledig nån dag till.

Max mår bättre men blir lite anfådd när han springer och stojar. Han ska på simskola idag och Tessan ska med. Tack.

Nu närmar det sig för Emma att åka på handbollscup i Danmark. 4 hela dagar ska hon vara borta, usch.
Men hon ser fram emot det och klart att det e spännande att åka till Danmark, handbollen är ganska stor där och det lär ju bli helt annat motstånd än vad tjejerna är vana vid. Lärorikt om inget annat!

Inatt har Max haft växvärk, jag fick ligga och massera hans fötter ett tag och så fick han en panodil, sen har han sovit gott. Han har haft det rätt ofta nu och jag vet att det gör ont.

Hör att det e nån som rör på sig från sovrummet, får väl smyga dit och titta.
Vi ses


Kommentarer
Postat av: Anna H

Önska Emma lycka till!! Låter jättespännande!! Spelar nog ingen roll hur länge man är ledig för man skulle alltid vilja vara ledig lite till!! Säger jag som varit hemma nästan ett år och har aningen ångest inför att börja igen om 1,5 veckor!! :)

KRam

2009-03-23 @ 14:07:59
Postat av: jenny

stackars lille max..... hoppas han mår bättre nu....kramma han från ekeby.....

2009-03-27 @ 12:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0