Jag är Förbannat ARG!

Jag e så ARG så jävla ARG så jag har ont i magen och nära till gråt. Här lär man sina barn att inte svära och säga fula ord och var får dom lära sig det,,jo i skolan när man har en Elevassistent till vikarie. KUL, not.
Och Emma hade varit ganska otrevlig mot sin spansklärare dagen innan hon fick lära sig ett nytt ord på spanska av sin kära vikarie. Så dagen efter hade Emma forfarande varit otrevlig och inte sagt hej när hon kom in i klassrummet. Men istället ,några minuter senare, sagt Jag har lärt mig ett nytt ord,,"jaha vadå",,Ja "Laputa". Som då betyder Hora på spanska. Läraren hade fått nog och rinde då hem till mig.
Sen på eftermiddagen hade då Vikarien sagt det inför hela klassen att det handlar om intelligens, om hur man använder ordet och till vem.
Då frågar jag, Hur jävla intelligent var det och lära BARN detta ord. Nu har dom ännu ett språk  dom kan använda ordet Hora på..BRAVO..
Jag e så Jävla arg, så när jag var i skolan och pratade med honom idag så kunde jag inte få fram allt jag ville säga, för när jag blir så här arg måste jag behärska mig, annars hade tårarna sprutat och det var nära.
Varför ska det göra det så fort man blir förbannad,? Jag tycker inte om att vara arg, känslan e hemsk.

Nu till något roligare,
Jag var med Max på simskolan igår, så roligt att se han försöka simma. Första gången var det Syrran som var med honom och då sa han att han drunknade för han kom under vattnet. haha

Bad pojken!

Kommentarer
Postat av: AnnaH

Sååå tråkigt att läsa vad du skrivit!! Hoppas bara att han fattade att han inte kan lära ut sånt! Det är ju bara så oansvarigt!! Förstår verkligen att du är arg! Har ju tyvärr samma problem som du där när jag blir riktigt arg och det är så irriterande att man stortjuter när man vill skrika och bli tagen på fullt allvar och inte för en lipsill! Omdu hittar något bra sätt att undvika det på så tipsa mig!! ;) Kramar

2009-04-01 @ 18:15:29
Postat av: Anna

hahahaha awwee drunknade :P hehe så söt han är!!

2009-04-02 @ 21:21:29
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/
Postat av: Elina

vilken badpojke haha vilken tur att han inte drunknade;)

Smart lärare, finns inga ord att beskriva de me.

2009-04-03 @ 08:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0