En skön dag!!

Jag och Tessan hade en mysig dag i Danmark i lördags, Emma blev jätte glad över att se oss så hennes tårar började rinna. Då började ju mina oxå. Det var två riktigt bra matcher vi såg och dom vann en och spelade en oavgjord. Danskarna är duktiga men det e ju våra tjejer oxå =)
Emma kom hem i söndags och vi var och hämtade henne vi IH, det var ett gäng trötta tjejer  vi mötte. Men dom hade haft jätte skoj det enda som var negativt var maten och att dom fick vänta länge på bussarna som tog dom mellan hallarna.

I måndags var det åter till jobb efter påskledigt, kvällen var ganska lugn och gick rätt så långsamt.
Max e dålig igen, Kenneth var med honom hos doktorn på vårdcentralen som då tyckte att han hade en lunginflammation igen och skickade därför dom till barnakuten i Hbg med en remiss. Men doktorn där kunde inte höra nån inflammation och röntgade honom, där var ingen lunginflammation. Jag blir så trött på läkarna på VC.

Just nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå inna jag ska på jobb, nu kom Johan!..Då blir det en kopp kaffe.

På återseende..

Tessan
                 

Emma trött efter sista matchen



                

Kommentarer
Postat av: Tessan

Naw min goa och super duktiga tös.. Ja vilka matcher de var, jag var helt hes sen när jag kom hem hihi.. Pössssss

2009-04-15 @ 16:03:13
Postat av: Anna

fina foton :) klart jag är hipp ;) hahah

2009-04-16 @ 11:05:05
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/
Postat av: Cissi

Psst. Du har blivit utmanad



Hoppas allt e bra med er!



Kram

2009-04-22 @ 21:21:45
URL: http://gullcissi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0