Brunt eller?

Då har jag varit på seans och spått mig eller vägledning, inga spådomar. Det gick bra, lite besök fick jag allt. =) Jag hade en trevlig kväll med Laila och Lena.

Idag följde Emma med sina kompisar till Busfabriken, ett rätt roligt ställe i hbg. Max har varit på barnkalas hos Moa det var barn från dagis och han hade haft så kul. Medans han var där i två timmar passade jag på att gå hem till Tessan som brevid. Tänkte att jag kunde pussa på min söta Ronja, men ack inte. Hon sov nästan hela tiden jag var där, en kvart fick jag med henne och jag känner mig inte tillfredställd med detta =)
Ronja är dunder förkyld, men hon har ju ganska många tänder på G och då menar jag många, usch.

Inatt ska Emmis sova hos Tessan, så jag har knappt sett henne idag. Nu kommer snart Kenneth hem, sen har han bara tolv timmar kvar att jobba tills nästa frivecka. Då jobbar jag ju desto mer. Men vi kan väl umgås när barnen är stora ..hehe

I veckan ska Kenneth börja måla, det ska bli så skönt att få iordning i vardagsrummet. Det lutar åt en färg i brunt. 

Nästa vecka e det min elevs sista vecka, Samtidigt som det ska bli skönt att gå själv igen är det tråkigt för hon är jätte duktigt.

Nu kom gubben hem, får hålla honom sällskap...

Tessan idag, vågar inte lägga in på Håkan ;)

Kommentarer
Postat av: H

Ja för jag e ju så farlig :)

2009-02-21 @ 21:14:50
Postat av: H

Nu fes Tessan....

2009-02-21 @ 21:16:09
Postat av: Leonora

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-02-21 @ 21:18:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0