Dagarna går alldeles för fort!

Ska snart iväg och jobba, men först kommer Jenny och Harry och hälsar på. Dom har ju flyttat till Ekeby så det blir inte så ofta vi träffas.
Jag har varit ledig i fem dagar, skönt men just nu tycker jag att det gått alldeles för fort, jag hade gärna varit ledig några dagar till. På Fredag ska min älskade syster in och jobba, då ska vi jobba en kväll tillsammans det ser jag fram emot.

Emma började skolan idag efter en vecka ledig, det gick rätt hyfsat att få upp henne. Annars kan måndagar vara sega och hon vill dra sig i fem minuter till som blir 20 till sist. Emma är dunder förkyld och har ont i örat, men vi väntar och ringa doktorn, idag vill ju doktorerna att det ska läka ut själv. Dom har ju skrivit ut alldeles för mycket penicillin och bakterierna börjar bli resistenta.

Har fortfarande inte bestämt exakt vilken färg jag ska ha på väggarna, men jag beställde vita gardiner igår =)

Vågar jag? Javisst här kommer han


min underbara svåger,,,

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahaha omg

2009-02-23 @ 15:34:05
URL: http://plasklottis.blogg.se/
Postat av: Tessan

Mmm vilken snygging på fotot ;) Grattis gumman på din dag idag.. =) Pössssssss

2009-02-24 @ 11:31:08
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Svågern

Dålig fart här tycker jag.....

2009-03-02 @ 20:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0