En helg att se fram emot!

Tvätt och en massa tvätt, hur trist e det inte att tvätta. Jag tror eller vet att Emma lägger ren tvätt i tvättkorgen, den e alltid överfull. Idag har jag jobbat med schema på jobb, det e rätt kul men jag blir rätt trött i huvudet.

I går passade jag underbara Ronja, Syrran mådde inte så bra och så var jag ju ledig. Det kunde ju inte bli bättre. När jag och Max var ute på eftermiddagen med Ronja för att hon skulle sova så säger Max att han har ont i benen. Sen frågar han vilken dag det är och jag svara " idag e det tisdag",,Så säger han " På tisdagar har jag ont i mina knän. Haha allt för att slippa gå. Det var riktigt kallt igår, jag och Max var stelfrusna efter en timme ute.

Tessan kom och spelade lite Wii med Emma, typiskt att syrran skulle slå mitt rekord i Rayman..jaja men jag kommer igen. Pappa kom och passade åter Max då Kenneth jobbade em och jag och Emma skulle på föräldramöte. Emma och klassen uppträdde med två sånger, jag tyckte dom gjorde "Vävar Lasse" jätte bra. Emma e duktigt på att sjunga, rätt stark röst.

Nu ser vi fram emot helgen då både jag och Kenneth e lediga tillsammans, då ska vi först passa Ronja från lördag till söndag och på söndag e det kalas hos Moa.
Så grattis på födelsedagen Moa 12/2

Min pussgurka


Söta tösen


Kommentarer
Postat av: Anna

haha vad cool han är. Jag ska fråga honom på söndag.. vilken dag är de du har ont i knäna max? hehehe. sötnöt! Hur är de med er i övrigt?? alla friska och krya?? kommer kenneth också på söndag eller??? Pösss

2009-02-11 @ 19:49:46
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hahah han e för go.. Jag tror lillan ser fram emot att slippa sina föräldrar lite =) Tack än en gång för att ni tog lillan ett tag.. Pössss

2009-02-12 @ 13:14:20
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0