Mums

Idag var jag och Max på 5 års kontroll, det gick bra,,det enda han hade problem med var att hoppa på ett ben.

Sen var vi nere på Audio Video och pratade med Teddy. Batteriet till videokameran var kasst så vi fick ett nytt. Så nu e det väl bara till att fortsätta filma, hoppas jag.
Jag har fått kela med min älskade Ronja idag, hon var ganska trött men så go. Hon är så glad för Max. Max och hon satt på golvet och lekte. Jag och Tessan smaskade på varsin macka jag köpt på trädgårdskonditoriet..mums

Kenneth mötte oss istan så vi fick handlat på city gross, tycker att man är där varje dag..=)
Imorgon e det jobb igen efter 3 lediga dagar. Och jag ska få en elev från komvux, det e rätt kul men man måste ju anstränga sig lite mer när man har elev.

Emma tränar och Kenneth och Max kollar Bolibompa. Jag tror Kenneth e lite förtjust i Nicke Nyfiken =) love u Kenneth.

Max 5 års kalas

Kommentarer
Postat av: anna

jo den gör ju det.. men jag har 3 år på mig :P hihi

2009-02-03 @ 17:22:55
Postat av: anna

hur gick max 5 års kontroll till?? fick han vaccination?? annars tycker jag det är konstigt att Moa ska få det... pööss

2009-02-05 @ 21:04:24
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/
Postat av: Anna

okej det låter skumt ju.. då skulle han alltså egentligen haft den vaccinationen förra året i julas?? hmm skumt.. awe okej jag ska säga till moa att hon övar på att hoppa på ett ben :P hahaha.. nja blir nog inte mkt festande idag.. =/ jag har bliviit sjuk =/ har ont som fan i bihållerna mellan ögonen och örat värker och halsen.. =/ va precis hos tessan och fick 1 g alvedon, tar näspray och mocoagin eller vad dem heter.. det är så typiskt när man ska något.. =( men ska ändå till karro så får vi se hur ja mår ikväll.. aajag ska hälsa henne från dig :D vi hörs av snart. kram på er:) ha så kul hos tessan =) hehe

2009-02-06 @ 11:42:56
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vilken stor och stilig grabb Max är =)..Det var så längesedan jag såg honom. De blir stora allt för kvickt! Hoppas allt är bra med er alla :) Kram Pernilla

2009-02-19 @ 17:22:12
URL: http://appelrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0