Sportlovsvecka

Nu är jag ledig i 5 dagar och jag ska bara njuta och umgås med barnen. Ikväll ska jag och Emma kolla på film. Max sover och Kenneth åker bort från Tv´n kl 21. =)

Imorgon ska jag passa Ronja en timme, Tessan ska till Doktorn med sina öron. Synd om Tessan men jag ska njuta i en timme, puss.
På Torsdag ska jag träffa mina arbetskamrater vi ska spå oss och ha en seans, det ska bli riktigt spännande. Ska bli kul att höra vad hon har att säga, vill veta lite om jobb och dylikt.

Just nu är jag trött på allt skit snack på jobb, ibland e det riktigt jobbigt. Vi jobbar i tre grupper s.k PNV (patient närmre vård) Ibland har man fullt upp på gruppen och har inget grepp om vad den andre gruppen har. Och hur ska man veta detta om folk inte berättar, och säger till om dom behöver hjälp. Men just nu e det lika jobbigt på alla grupperna och folk klagar och gnäller.
Vet att nån gått in till chefen och klagat på andra kolleger.
Vi jobbar olika och jag vet att nån gör mer och nån mindre, men till den största delen hoppas  jag att vi alla gör vårt bästa för patienterna.
Nog gnällt om detta.
Jag är bara trött har jobbat ganska intensivt dom sista tre veckorna.

Nu e kl snart 21 och dags för film, vi får se vad Emmis vill kolla på, hon har väl nån film hon sett 30 ggr. Puss Emma

På återseende

Mina favoriter

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack så mkt för passningen.. =) Vilket kort på barnen hehe..Pössssssssssss

2009-02-18 @ 17:52:53
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Lottis:)

Bry dig inte om skitsnack på jobb...du är ju bäst på den avdelningen tycker iallafall jag:)

Varför ska ni seansa er...trams...

Du får uppdatera bloggen oftare...jag läser i stort sätt varje dag,

Puss och kram

2009-02-18 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0