Bara ständig klagan, så synd om mig!

Känns som om det e helt tomt i skallen, sitter här med feber hosta och en täppt näsa. Tycker riktigt synd om mig själv.
Sen e ju barnen inte heller friska och bråkar gör dom. Jag blir alldeles matt. Varför kan dom aldrig vara sams.

Jag jobbade igår kväll, men kvällen var riktigt dryg, tempen steg hela tiden. Tur jag hade min älskade syster som gick bredvid mig och kunde ta det mesta. Hon e en riktigt klippa. Igår fick en kollega gå hem, eftersom hon drabbades av den härliga vintersjukan (kräk) . Hoppas det går bra för dig idag Tess. Jag stannar hemma från jobb och tycker synd om mig själv.
Hoppas min make står ut med mig när han kommer hem, han måste vara helt slut efter att jobbat en hel vecka fm.

I bakgrunden hör jag Barnprogramet Amigo, tycker han är så överdriven, trött på att höra hans röst. Nu blir det väl barnprogram hela dagen igen, får väl övertala Max att leka på sitt rum. Han verkar lite bättre idag.

Ska se om jag kan lägga om Max finger, han har nageltrång och det ser inte så bra ut. Men ändå ser det bättre ut. Igår tog det en timme innan jag lagt om fingret.Han är riktig svullen och det ömmar säkert mycket Han blir ledsen för han tycker det gör ont när vi ska ta av bandaget. Usch får väl sätta fart innan det e kväll, ska ju läggas om *2.
Ska sätta mig i soffan och fortsätta tycka synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anna

så du läser bara tessans blogg? du har två systrar till som skriver blogg.

2009-01-18 @ 11:31:11
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/
Postat av: Håkan

Stackars lilla Lottapotta... krya på er!

2009-01-18 @ 11:46:52
Postat av: Tessan

Stackars dig gumman.. De har gått bara bra idag kul att få komma in och jobba och testa litte nytt.. Krya på dig/er så ses vi snart.. Pössss

2009-01-18 @ 15:34:09
Postat av: Gunsan

Stackare....jag tycker synd om dig.

kram

2009-01-19 @ 19:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0