Bolibompa, inte hela dagen Tack

Tänkte prova detta, kanske kan ge något. Syrran bloggar ju för fullt och det e lika kul varje gång jag läser den.
Det bästa e ju alla bliderna på den goa tösen.
Tänker inte lägga upp några bilder idag, ärligt, så orkar jag inte.

Något jag ser fram emot är att jag ska jobba med syrran imorgon, hoppas vi får det lugnt.

Just nu ligger båda barnen sjuka i feber, jag blir lite frusterad , enda lediga dagen idag och så kan vi inte gå ut. Bara att bita ihopa och göra något roligt hemma. Men killen orka inte så mkt, han har sovit i 2 omgångar redan. Jag och Emma spela lite playstation. Hon blir ju oxå uttråkad fast hon e sjuk.
Nu missar hon helgens matcher, men hon är alltid med annars.

Inget bra på Tv idag,,grrr, Tycker jag har tittat på Bolibompa hela dagen. Visst Bolibompa e ett jätte bra barnprogram, men inte hela dagen,,,

Kenneth, älsklingen, är nere och lagar sin cykel. Så han har något och cykla på imorgon. För imorgon behöver jag ju min...

Vi får väl se när jag återkommer igen,,lovar inget =)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ooooh så roligt att du skaffat blogg.. =) Hoppas barnen snart e friska, du får pussa dom från mig och lillan.. Så najsigt vi ska ha det imorn på jobb det ska bli jätte roligt bara synd att jag inte får jobba med dig på söndagen oxå.. Imorn får du lägga in bilder =) Ska bli kul att följa din blogg sis.. Pösssss

2009-01-16 @ 20:09:27
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Tessan

Testing testing 1,2,3.. Hihi

2009-01-16 @ 20:11:26
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Håkan

Nu e du snäll mot Tezz imorrn på jobb....annars får jag för det den! :)

2009-01-16 @ 21:28:00
Postat av: Håkan

För deT menade jag ju såklart.....

2009-01-16 @ 21:30:44
Postat av: Gunsan

hej hej.

Ska du nu oxå blogga...haha....jag provade...men jagkände mig så himla löjlig och visste inte vad jag skulle skriva...men det är kul att läsa andras..så fortsätt nu så jag har koll på vad du hittar på.

Ska vi träffas snart så kan du ju skriva om det.:)

Puss & kram Gunsan

2009-01-17 @ 19:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0