Handboll och youtube

Jag längtar tills värmen kommer,,våren är en helt underbar årstid. Och nu är det bara 7 månader till vi beger och till Mallorca,,härligt härligt.

Imorgon ska vi ha lite fest med Emmas handbollslag, så ska vi föräldrar möta tjejerna i en match,,jag som aldrig spelat handboll, hur ska nu detta gå.? Bara vi inte ska ha samma position som våra egna barn. Jag vägrar stå i mål. Jag har ju sett hur hårt vissa av tjejerna kastar. AJ!!  Efter matchen bär det av till en lokal i drottningen där vi ska äta pizza och bara ha det trevligt, så det blir nog en mysig kväll.
Kenneth jobbar ju natt så min käre far kommer hit och passar Max.

Igår köpte vi en videokamera, så passar er nu så ni inte hamnar på youtube,,!!

Saved by the bell,,nu kom pappa och ska dricka lite kaffe,,sen bär det av till först dagis och sen jobb...

En riktig liten goding,,,Ronja


Kommentarer
Postat av: Tessan

Åååh så roligt ni ska ha det imorn.. Sporta från mig med hihi.. Jag tror helt klart att töserna klår er hihi.. Så fin bild på min söta dotter =) Kram

2009-01-29 @ 19:12:42
Postat av: Gunsan

Handboll är jättekul.....

Jag tycker du uppdaterar för sällan.

Puss & kram

2009-01-29 @ 20:28:01
Postat av: Anna

hehe ja hur ska nu detta gå?? eftersom ni köpt en filmkamera så kan ju någon passa på att filma er och lägga ut de på youtube så man får se ;) hihi.. hejar på emma !! :D

2009-01-29 @ 23:58:40
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/
Postat av: Anna

tack själv :) det var gott med en semla :) hihi . vi hörs.. pöss

2009-01-31 @ 17:40:50
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0