Ångest och saknad

Äntligen börjar vi alla bli friska, för min del e det dags för jobb imorgon. Det ska bli skönt.
Var hemma hos min vännina och drack kaffe idag, skönt att komma hemifrån ett tag. Sen när jag kom hem gick jag och Max ut, han har ju inte varit ute sen i torsdag förra veckan, så det blir ju en hel vecka. Inte klokt att tiden går så fort. '
Men han orkade bara vara ute en timme, sen såg jag på honom att han var trött.

Syrran har jag tjatat på att hon och Ronja ska komma, "men sis jag förstår att du inte vill att Dottran ska bli sjuk"
 Men hallå..jag saknar henne...

Nu börjar snart Danmarks match mot Norge,,,men  kan ju bara se 30 min, för sen e det dags för Sverige-Kroatien.
Sen Emma börja spela handboll tycker jag det e jätte skoj. Max pratar mycket om innebandy, han fick ju en fin bandyklubba av hans "favvo"kusin. Om hon själv får säga det. (tycker om dig Maria)
Tänkte att han ska få gå simskola först, kan vara bra om han kan simma innan han börjar skolan.

Jag har sån ångest var jag ska sätta Max i skola, och så ska man ha bestämt sig till den 15 feb. usch usch usch..

Bild från idag


Såna här bilder är kameran full av..haha nublir hon nog arg på mig. Älskar dig Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Valet är enkelt. I Hannahs Klass på Västervång.

Kram

2009-01-22 @ 21:22:34
Postat av: Anonym

Valet är enkelt. I Hannahs Klass på Västervång.

Kram

2009-01-22 @ 21:23:02
Postat av: Tessan

Haha hon e ju bara för go med sina ego bilder =) Vi får ta och ses en massa nästa vecka :)

2009-01-22 @ 22:05:54
Postat av: Anna

Jag ska ha Moa på Alleskolan faktiskt.. :P hehe. haha emma é go!! hälsa henne så gott! pöss

2009-01-23 @ 06:02:44
URL: http://mammatillmoa,blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Lotta

Vad roligt att hitta din blogg.

Skall Max börja skolan… tycker inte det var länge sedan han var i magen din… Emma är ju stora damen… tiden går och vi följer bara med på något konstigt sett.

Tråkigt med alla förkylningar mm som grasserar… men tur väl är det sådant som är övergående.

Ha nu en go fortsättning på helgen

Kramiz//Lotta H

2009-01-24 @ 21:47:28
URL: http://kullervilla.tradgardsblogg.se
Postat av: Tessan

Hoho jag saknar din blogg ;)

2009-01-27 @ 14:49:51
Postat av: Håkan

Dålig fart här....

2009-01-27 @ 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0