snörvel och negerbullar

Är Tyvärr forfarande dålig, har inte varit ute sedan i lördags, börjar bli trött på detta nu.
Barnen är inte heller friska än och Kenneth känner sig inte bra, undra hur långdraget detta ska bli då.

Har inte träffat den underbara Ronja på länge nu, saknar henne. Jag får väl låna henne när vi alla blivit friska.

Jaha då vart de en ny president i USA, får väl se om han blir bättre. Nog många människor som har stora förväntningar, känns nästan som om folk tror att han ska kunna göra underverk . Men alla förändringar tar tid, eller?

Snörvel, helt täppt i ena näsborren.

nä har inte så mycket att skriva, har ju inte hänt så mycket när man bara sitter inne. Jo har ju pratat med min kära väninna Gunsan idag. Det e inte ofta men känns lika avslappnat och bra var gång jag pratat med henne, förstår inte varför vi har så svårt att få till en dag att ses på. Vi jobbar så himla olika. Jaja jag ser iallafall framemot att träffa dig snart .

Nu ska Emma baka negerbullar, ska bli gott.

Ser ni andra på handboll?, Jag gör, vilken spännande match det var igår mot Spanien. Sverige har fått till ett riktigt bra lag, ungt, men bra.  Ser fram emot nästa match.

en underbar bild på en underbar pågunderbara emma

Kommentarer
Postat av: Tessan

Visst kan du få låna lillan =) Nu får ni se till att bli friska så vi kan hälsa på.. Så fina bilder. =)

2009-01-20 @ 20:22:50
Postat av: Mary

Söta barn har du iaf ;)

2009-01-21 @ 22:24:38
URL: http://holymary.blogg.se/
Postat av: Anna

oj vad fin din blogg blivit. Moa var nog 3 ½ år där. =) allt bra med er då?? kramis

2009-01-21 @ 22:38:23
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0