31 Januari

Då var det sista dagen i denna månad. Inte klokt vad tiden går fort.
Vi har bestämt oss för seminarieskolan till Max, det blir säkert jätte bra. Han kommer då följa sina kompisar. Han leker mycket med Aldin och han ska ju gå där.

Igår var det ju handbollfest, men jag spelade inte. Jag är ganska förkyld så det hade bara varit onödigt. Men trevligt var det. Tjejerna är fantastiska, så duktiga.  Men jag var så trött, vi var hemma runt 23.40 , då kan jag ju säga att min käre far var nog ännu mer trött än vad jag var. Men TACK pappa för du alltid ställer upp för oss.
Max somnade rean strax efter 19 så idag var han uppe redan 7.30,,så jag var ganska seg imorse. Jag brädde han 2 smörgåsar och så fick han ett glas mjölk satte han framför tv´n och själv slängde jag min i andra soffan. Så jag fick vilat lite till.
Sen bar det av till Anna och Moa. Max e så glad för Moa, stora tjejen hon blir snart 5. Tack Anna för en trevlig pratstund. 

Imorgon har Emma Match igen,,denna gång mot H43. MAtchen är 13.55 i IH, så den som är intresserad kan ju komma ut och heja...

Kenneth började redan 18.00 idag, så när Max har somnat ska jag och Emma mysa med en film och lite godis. '

Så får vi se vad vi hittar på med imorgon, Kenneth sover och Emma ska ut tidigt till IH och Kolla P96 när dom spelar.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack för idag sis och tack så möd för den goda kebabrullen =) Vi ses imorn.. Pösss

2009-02-01 @ 19:07:15
Postat av: annis

you go girl ;)

2009-02-02 @ 11:20:32
Postat av: Gunsan

Seminarieskolan??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Why???

2009-02-02 @ 20:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0