Trötter

Ja man kan ju tycka vad man vill om melodifestivalen, men jag tyckte låten var skit. Men det e ju möjligt att den slår. 

Idag e jag riktigt trött. Kom hem från jobb igår kväll, då säger Kenneth att Max nog håller på att bli sjuk, att han suttit och skakat. Vem kommer inte då upp ur sängen, ju lilla Max "hej". Helt rosig om kinderna och jätte varm. Tar då en temp som visade 39,6. Då blev det en supp panodil och sen gick han och jag och la oss. Kenneth tog täcke och kudde och lade sig i soffan. Så mycket sovande för min del blev det inte.
Vaknade innan klockan ringde, 4,45. Lika bra att gå upp, väckte Kenneth som gick in och lade sig i sängen. Då bredde jag mig en smörgås och drack ett glas mjölk och läste NST. Sen la jag mig på soffan och zappade. Och vaknade som tur var kl 6.00. Snabbt in och tvättade mig och iväg till jobb.
Så nu e jag ganska mör. Men nu tvättar jag, men jag slipper laga middag, Kenneth e och hämtar pizza..mmm gott.

Syrran och svågern var iväg och köpte panodil till Max. Tack för att ni alltid ställer upp så här på en söndag =)
Max skulle ha börjat på simskola imorgon, men det blir ju tyvärr inget med detta, så synd nu när han hållt sig frisk så länge.

Emma e som vanligt ute i IH och kolla handboll, men nu när jag inte har bloggat ett tag kan jag ju berätta att hon har hunnit med en släng av kräksjukan också, peppar peppar så har ingen annan i familjen fått det.
Kenneth ska jobba em denna vecka som kommer och jag tycker det e den värsta veckan. Vi ses knappt för oftast jobbar jag och då ses vi inte på morgonen och när han kommer hem så sover oftast jag. Kul, nope.

Nu e det bara fem månader tills vi ska till Mallorca,,längtar riktigt mycket nu.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan ses typ närsom efter 15.00 varje dag och sedan nästa helg :) hihi.



Vad tråkigt att max är sjuk igen :( Men hur går simskolan till? Kommer du va där med honom och simma med honom?? Pöss

2009-03-15 @ 22:58:48
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hej hopp.. Klart vi ställer upp =) Ja du vilken skit låt som vann de blir bara sämre och sämre :( Pöss

2009-03-16 @ 12:58:08
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Anna H

Hej!! Var ju tvungen att kika in här!! :) Så fint ni fått i vardagsrummet! :) Skoj att förnya! Vi har gjort i ordning Majas rum. 5 månader till solsemester... Härligt!!!! :) Ska försöka läsa ordentligt när jag hinner!! Ha det bra!! Kram

2009-03-17 @ 18:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0