Som ett nytt rum

Nu har vardagsrummet varit färdigt nästan en vecka och jag tycker att det blev riktigt bra, var lite tveksam i början att det skulle bli alldeles för mörkt. Men det blev perfekt, min man e riktigt duktig.  Och färgen är BRUN. Gardinerna får vi vänta med att sätta upp kommer inte förrän om en vecka, jag vill ju få färdigt. Om fem veckor är det kökets tur att få en ny färg. Jag funderar på grått, köksluckorna är vita så det kan bli snyggt.

Jag har varit ledig i två dagar ganska skönt. Idag skulle jag hem till syrran kl 10, jag lämnade Max på dagis kl 8 och Emma gick till skolan. jag tog bussen hem igen och åt frukost. Sen var klockan 9, så jag la mig på soffan och tänkte att jag kunde ju vila i en halvtimme. Men ack inte vaknade 10.15 och syrran ringde på mobilen och undrade var jag var. Hehe, då hade pappa blivit orolig för jag inte hade dykt upp till syrran i tid.  Jaja men sov gott gjorde jag och det var nog behövligt.
Kenneth jobbar natt denna vecka och jag sover jätte dåligt, är ganska mörkrädd. Imorgon är det dags att lämna Max 6.30 på dagis, då måste jag väcka honom 5.40. Alldeles för tidigt, han är en riktigt sjusovare. Sen träffar vi Kenneth i dörren när vi ska gå till bussen.
Usch jag tvättar idag och när jag kom ner i tvättstugan var golvet alldeles skitigt och massor av ludd i torktumlaren, varför kan folk inte städa efter sig . Jag tycker det e så äckligt att behöva ta andras skit, och så e det inte kul alls att börja med att städa innan man börjar tvätta.
Nu ska jag ner och ta upp sista tvätten, skönt för denna gång.

Kära syster yster och så syns ju den bruna färgen på väggarna.



Emma och Max i full action,,leder oftast till att någon gråter eller surar.


Snygge Emma i ny våfflat hår, snart tonåring. ser ni finnen på hakan,,hehe puss Emma


Kommentarer
Postat av: jenny

det blev kanon fint i tv rummet.kramar jenny

2009-03-04 @ 16:29:50
Postat av: Gunilla

Va fint det blev.....grått i köket är ett bra val..för det har jag:)

Puss

2009-03-04 @ 20:11:42
Postat av: Cissi

Vad skoj att se att du har en sida. Nu får jag sträckläsa hela bloggen ju pust haha;)



Hoppas allt e bra med er!



Kramizar





P.s. Vad fint storarummet blev! Oxå precis gjort vid mitt=D

2009-03-04 @ 21:43:12
URL: http://gullcissi.blogspot.com/
Postat av: Tessan

Hörru du ta bort bilden..

2009-03-04 @ 22:09:05
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: H

Passa dig för din syrra... hotar med badbilder från Mallis.. :)

2009-03-04 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0