Nästa gång Barnmottagningen direkt!

Usch, jag tycker jag alltid e trött. Men nu har jag anledning att vara riktigt trött. Max har haft hög feber sedan i lördags. Och igår var Kenneth med honom hos doktorn. Då hade han ett CRP på 161 och lät konstig på lungorna, så dom skickade honom på en lungrtg.
Sen var det tillbaka till doktorn, men Kenneth körde dit själv för besked, och jag tog med Max hem. Kenneth ringer från VC och säger att han har lunginflammation och dom vågar inte behandla honom. Utan vi skulle åka direkt till Barnakuten i Hbg för dom trodde att han skulle bli inlagd.
Jag ringde Peppe som var snäll och körde oss dit. När vi kom dit var där många barn. Vi satt i 4 h 30 min innan vi fick träffa doktorn. Där säger han till oss att tyvärr har ni väntat i onödan för detta kunde dom ha behandlat i Landskrona. Jippi. fem timmar spenderade i ett rum fullt av sjuka, skrikande barn. Nu har han iallafall fått Kåvepenin och börjar må lite bättre.
Bråka med Emma kan han oavsett hur dålig han är.
Jag höll på att försova mig imorse, jag kom fem minuter försent och jag som brukar vara där 10 minuter innan. Så ganska trött e jag, skulle kunna sova i en vecka.
I morgon kommer min älskade Ronja och min syster också förstås. love u sis. Ska bli kul, var länge sedan vi sågs nu.

Hoppas jag får sova hela natten i natt, annars kommer jag vara en zombie på jobb imorgon,

Min febriga pojke


Emma Har lika kul med kameran alltid.


Snygga Maria får ju också vara med.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Löv u 2.. =)

2009-03-19 @ 17:16:03
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Anna H

Stackars Max!! Skönt att han fått antibiotika nu!! Kram

2009-03-19 @ 19:39:16
Postat av: Anna

fan vad synd om max alltså=/ usch. önskar ja kunde ta över det så han slipper va sjuk igen!!! När han blivit frisk så får vi faktiskt ta och ses, vi får passa på liksom!! såå go emma är.. haha smyger du iväg och tar hennes kamera när hon somnat eller?:P pösss

2009-03-19 @ 23:04:23
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/
Postat av: Maria

FÖR H-VETE! Jag kommer ge igen för den bilden skall jag lova..

2009-03-23 @ 10:41:26
URL: http://holymary.blogg.se/
Postat av: Maria

FÖR H-VETE! Jag kommer ge igen för den bilden skall jag lova..

2009-03-26 @ 19:08:46
URL: http://holymary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0