Stora Barn Stora Bekymmer

Tiden går så fort att jag knappt hinner med mig själv. man tar hand om barnen jobbar äter och sover. Tycker jag har jobbat mycket nu och har mycket framför mig.
Längtar redan till sommarsemestern=)

Då är det julafton på fredag, men hallå var tog hösten vägen? Johan, Cizzi och Linus kommer till oss på julafton och det ska bli mysigt. Kenneth är jätte glad för detta och det märks på honom. Men det är ju en del att fixa innan. Idag ska jag iväg med Tessan och Håkan och handla mat. Jag har bara enstaka julklappar kvar att köpa.

Sen jobbar jag igen på juldagen och annandag. Max blir sju år annandag jul. Min stora påg.
Han har oxå börjat på handboll och så går han och dansar, Jazz, street dance och modern nutidsdans.

Emma har utvecklats så mycket nu som handbollsmålvakt, det är roligt att se så duktig hon är. hon har mycket kvar att lära och utvecklas ju hela tiden. Men det krävs ju Målvaktstränare och det har ju inte GW någon, trist.

Imorgon är det jobbdags igen. Just nu har vi intagningstopp pga vinterkräksjukan,,blää. Vi har många isolerade salar. Förhoppningsvis kan vi öppna upp innan torsdag.
Nu ska jag ner istan och ta en fika med Tessan..


GOD JUL









Kommentarer
Postat av: Tessan

Så kul att du bloggat igen =)

Usch ja denna jävla kräksjuka :(

Så fina kort på helt underbara barn =)

2010-12-21 @ 09:26:34
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0