Sommar!

Ska snart bege mig till jobb, vi har otroligt varmt där uppe. Patientsalarna är svala, men expeditonerna är så varma att inte ens fläkten hjälper. Igår när jag kom hem från jobb var jag så trött att jag nästan somnade medetsamma.
Max och Kenneth ska med Håkan och Ronja in på Gråen, Tessan jobbar. Det hade varit skönt att komma in där och kanske svalka sig i havet, haha nä nu ljög jag. Det måste vara minst 25 grader i vattnet innan jag hoppar i. Cita är perfekt=))
Jag längtar till Mallorca, men det får bli nästa år eller kanske nästa igen. Vi får se hur rika vi är=).
Snart ska jag och Emma åka med Tessan, Håkan och Ronja till Åhus. Emma har beachhandbollsturnering. Så vi ska bo på hotellet vi stranden, det ska bli mysigt. Och roligt, Emma är en duktig målvakt. Hon har tappat gnistan lite, hon gillar inte sin tränare och den hon tyckte om har tyvärr slutat. Men vi hoppas att hon hittat glöden igen och vill fortsätta för hon har talangen.
Emma ser vi inte så ofta, hon har fullt upp med kompisar. Fattar knappt att hon har fyllt 14 år.

Idag är det riktigt varmt, la mig att sola lite i trädgården , men det var för varmt. Så nu blir det jobb. Känns inte så tungt när jag vet att jag ska jobba med goa kollegor.



Söta Emma med Max fjälla==
 Min söta syster

Hrm? Gott med korv!


 Min tredje syster vill ju inte vara med på bild=)


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Hej Lottis!!!

Jag badade i havet i måndags och det var inte kallt...bara underbart. jag har tur med semestervädret i år kan man ju säga=)))....

Jag får komma förbi en dag så vi kan sitta på din fina veranda och dricka kaffe...

puss o kram

2010-07-09 @ 21:24:28
Postat av: Cissi

Hejsan vännnen.

Hoppas allt e bra med er?=)



Hälsa!

Kramizar



Pst! Du har en award att hämta inne hos mig!

2010-08-31 @ 20:16:27
URL: http://gullcissi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0