Icke förglömma att vi kämpar alla!

Ibland blir jag så trött på gnälliga människor. Är det inte så att vi alla försöker göra ett så bra arbetet som möjligt.
Det hoppas jag iallafall att alla gör. Jag har gjort så mycket , du har gjort så,,osv. NÄ nu får det vara slut på gnället och jag får försöka lägga det åt sidan. Men tyvärr går det runt i huvudet.

Här hemma rullar det på som vanligt. Förutom att vi redan har fått MYROR och förbannat äckligt e det.  Kenneth jobbar eftermiddag denna veckan och det e trist på kvällarna. Nån kväll kan vara skönt men inte fem.

Dottra min har kommit in i en svacka och fundera på att lägga av med handbollen. Det har varit mycket för tjejerna nu. Dom är trötta. Och tonåringar är väl extra trötta!?

I helgen ska vi ha kalas för Max, två månader efter hans födelsedag. Men jag och Kenneth har ju bara 1 helg tillsammans på fem veckor. Så det blir svårt att få tiden att gå ihop. Men Max är lika glad för det. Nu får han ju paket igen=).
  Nu e det dags att se CSI Miami

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0