Livet är som vanligt

Som vanligt så springer tiden iväg=)

Julen var lugn och mysig, så även nyår. Jag jobbade några röda dagar men tyckte inte det gjorde så stor skillnad i lönekuvertet.
Jag tycker Max har blivit mer trotsig än tidigare, just nu är han inne i en jobbig period. Men när morfar passar han är han så lugn och snäll, ja det är väl tur för morfar=).

I helgen har jag varit uppe i Kristianstad och kollat på handboll, Emma och hennes GW gick ju vidare till steg 4 i USM. Dom har varit otroligt duktiga och vilken vilja och inställning tjejerna har. Men denna gång åkte dom upp med halva laget förkylt och det straffade sig direkt, dom hade ingen ork att stå emot. I sista matchen drog några på sig skador, vi får hoppas att det inte är så allvarligt.  Lite vila nu och så ny tag=).

På jobb har det varit lugnt ett tag och det tackar vi för=).

Och så har min älskade syster fyllt 30. Ett stort grattis och tack för i lördags. love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0