Jag Vill Inte!!

Jaha då har jag dragit Mr Calici med mig hem. Först Max och nu Emma. Detta resulterade i att vi missade hela G/W dagen. och Emma kunde inte spela mot H65. Tyvärr fick tjejerna stryck med 17-28 mot Ett av sveriges bästa B-flicklag. Men hörde att dom spelat bra ändå.

Idag är det dags för mig att träna handboll, skitkul. Lite ont i armen efteråt, har väl inte lärt mig att kasta rätt. Fia säger att jag "föser" bollen,,haha. Jaja men jag ska väl snart få in snitsen på det med. Kondition har jag ingen, men som sagt det e mitt mål=) Nu är det bara Kenneth i familjen som inte spelar handboll, fast jag tror inte att han är så intresserad.

Snart ska jag träffa min goa syrra i stan och ta en fika, måste komma utanför dessa dörrar, Max är i skolan, Emma och Kenneth sover.Emma är sjuk och Kenneth har jobbat natt. Måste köpa mig ett par nya jeans=) Varför köper man sällan något till sig själv? Barnen får det mesta.

Emma vill följa med till Åhus och spela beachhandboll och jag förstår henne. Så nu jagar jag någonstans att bo. Ute i sista minuten, ja tyvärr. Men vad gör man inte för barnen. Det är jätte mysigt där, stämningen, sanden, solen och rolig handboll.
Håll nu tummarna att vi hittar ett hotell=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0