Sol Sol Sol

Vilket härligt väder, lite kallt men SOLEN skiner på oss. Nu har jag vårkänslor i kroppen. Fast jag sitter här inne och väntar på målaren.
Idag har Maria varit här med bullar på morgonen, mysig pratstund. I em kommer Jenny och Harry. Ska bli kul att se dom igen. Går ju alldeles för länge mellan gångerna.
´Tänkte att jag skulle ut och cykla i eftermiddag, när Kenneth har vaknat. Han jobbar natt denna vecka och jag har sovit som en kratta. Just nu hänger ögonlocken och jag har öppnat altandörren för att njuta av solen och försöka bli lite piggare

Ikväll har Emma match borta mot Kristianstad, spännande och i helgen möter hon H65 hemma. Jag ska spendera hela min söndag i Idrottshallen, då det är G/W dagen. Ska ha loppis , kiosk, grillning och lite annat smått och gott. Så välkomna ut på sön den 13/3 Emmas match börjar 14.15...

På jobb rullar det på, men det verkar som Mr Calici än en gång slagit klorna i avd 3.=(

Min kollegas hund ska ha valpar, jag vill så gärna ha en en liten valp. Tror det hade varit bra för Max.

Nu får jag väl  gå ut en sväng i trädgården och piggna till=)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Fan att jag alltid ska jobba när hon har match :( Kul att du bloggar igen har helt missat detta..

Ja sol e härligt man blir så mycket gladare =)

Pöss

2011-03-09 @ 08:40:18
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0