Live handboll=))

Tycker tiden springer iväg, det var ju inte längesedan det var sommar och nu är vi redan i oktober.(hjälp) det är ju snart jul.
Vecka som gått har varit intensiv, Jag och min HR "partner" har haft en utbildning för chefer i helsingborg. Kan säga att chefer, om man jämför med chefstöd, ha mer frågor och ifrågasätter mer=).Något att bita i. Men tyckte att det gick bra. Nästa vecka har vi utbilning i Lund. Jag är inte så mycket på mitt jobb som undersköterska, samtidigt saknar jag en del av mina kollegor. Det känns som om jag snart måste gå vidare för min egen skull.
 
Idag skickade jag dottern till Lysekil, det ska spelas SM i handboll=)). I skrivande stund pågår match nr 1. Håller tummar och tår att allt ska gå bra. Imorgon åker jag upp till Lysekil med underbara Fia och hennes familj. Ska bli kul att se de två matcherna som är kvar. Det är ju en bit att åka, men det är det värt, allt för att se sin dotter i action.
Sonen har varit förkyld en tid nu, hoppas att det snart ska gå över. Han har blivit sååå stor så fort. Nu har han ingen fritids utan ska gå hem efter skolan själv, men det har gått bra än så länge. han har fått en mobil så vi kan nå honom lättare och att han kan ringa oss om det är något=).
 
Fick just nu en länk där jag kan följa dottern live, glad? Jaaa.
 
På återseende=)))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0