I have a dream!

Tänk vad tiden bara springer iväg!
Hinner vi med, vad gör vi med vår tid? Stanna upp, tänk till, vad gör jag? Tar jag vara på min tid? lönar det sig att stressa? Vad vinner jag på det?
Just nu känner jag mig väldig splittrar om hur jag känner för mitt jobb och vad jag vill med min framtid. Är det dags nu? Ska jag göra något annat, har ju hunnit bli 35. Stressar jag? Har ju 30 år kvar att jobba. 
JAG VET INTE VAD JAG VILL!!
 
Allt rullar på. Emma är 16 har börjat första ring. "Oh my good" Hon har en dröm om att bli polis. Hoppas hon håller fast vid detta. Det är bra att ha ett mål att sträva efter.
Max går nu i trean och vill också bli polis=) Men han hinner nog ändra sig många gånger, eller inte.
 
Nu går vi mot hösten och det har redan blivit kyligare, trist. Näsan rinner det kliar i halsen och har lock för öronen, Oh no, vill inte bli sjuk, jag har inte tid med detta. 
 
Ska försöka skriva av mig här nu titt som tätt, hoppas jag, ;))
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0