Nu och Då

På jobb ingår jag i ett projekt, det innebär att vi ska ha ett nytt personaldatasystem som hela regionskåne ska ha. HR Fönster. Vårt sjukhus kommer att gå in i etapp två. Jag har då gått utbildning i Lund där jag fått lära mig detta system. Så mitt jobb nu är att utbilda chefer och chefstöd. Har haft en utbildning och ska på nästa nu i början på oktober.
Jag arbetar med en tjej från Lund och jag tycker det fungerar utmärkt.
Ett roligt arbete vid sidan om mitt eget som undersköterska på avd 3. Så idag har jag spenderat dagen i Malmö och har bollat lite tankar och lärt mig lite nytt.
 
Nu är jag ledig i dagarna tre = skönt.
 
Min stora tös är sjuk, ont i örat och har troligtvis då öroninflammation. Så det får bli jourläkarcentralen imorgon.
 
Den lille pågen i huset han bara hem från skolan och gick till en kompis här på gården. Han har match i helgen och har bestämt sig för att bli målvakt , då i fotboll förstås.
 
Nu ser jag fram emot en lugn och harmonisk fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0